neděle 26. září 2010

V. zlechovské hopsání, 25. 9. 2010

19. oficální závod

No, tak už asi vím, jak označit AGIblázna. Je to člověk, který je celou noc na cestách, dopřeje si pouhé 3 hodiny spánku a stejně vstane v půl šesté ráno, aby vyrazil na závody.. tak to se mi právě v noci z pátku na sobotu stalo. Prostě mi bylo líto na závody nejet :o). Naštěstí to Danka odřídila a já nemusela riskovat ještě naše životy za volantem. Tyto závody pískal Pavol Vakonič, jehož parkury se mi moc a moc líbí. Rovněž organizace byla skvělá a více než 70 závodníků mělo vše odběháno ve 3 hodiny odpoledne.

Agility - parkur moc pěkný, opět s těžším náběhem do slalomu, s různými možnostmi řešení. Bohužel mi chyběl krok, abych si Charlieho vzala na levou ruku a pomohla mu do slalomu. Takhle si to sám rovnou namířil do druhé díry ve slalomu. Před cílem padla ještě tyčka, tak nás to hodilo až na štír výsledkové listiny, neboť plno týmů doběhlo čistě.


LA1 ZK - tak už od prvního pohledu se jednalo o jedničkovou zkoušku pouze pro pokročilé. Moc se mi líbil, bylo možné si tam vyzkoušet moje oblíbené zaza (franc. otočka) v opravdu těžších pasážích. Šli jsme do něj ve 2 místech s riskem, ale vyplatilo se. Konečně jsme si porovnali časy s tak rychlými psy, jakými borderky bezesporu jsou. A náš čas byl nejrychlejší, neboť jsme doběhli čistě stejně jako 2 bordery a bylo z toho krásné první místo. Věřím, že to bylo i díky zaza otočkám, protože všechno ostatní by nás zbrzdilo. A to mi to Charlie ještě napálil zezadu do nohou, ale jinak říznul tu překážku absolutně ukázkově, jen panička měla být rychlejší.. no.. klasika.. hehe..


Jumping - tak tento parkur už měl slušné grády.. rozhodně ne lehký a opět s možností přemýšlení, jak to celé zdolat. Mám takové parkury ráda. V zadní sekvenci jsem Charlieho chtěla lámat přes hoop, sss a hoop, ale Pavol se tomu divil, proč psy tak lámeme a nepošleme je okolo zadem, neboť mají rychlost a je to pro psa přirozenější pohyb. Takže jsem to zkusila, ale neklaplo to a diskli jsme se. Ale s tím jsem do toho šla.. protože vím, že to moc neumíme. Lámání by nám asi klaplo spíš, ale zase vím, co zlepšovat. Už jsem si objednala tunel, takže si tuto sekvenci určo ještě postavím.


Byly to bezva závody, počasí ještě slušné, únavu jsem vůbec nepociťovala, přestože jsem tak málo spala. Agility mi prostě dopřává příjemnou dávku adrenalinu a to mne určo drželo nad vodou. Kromě zjištění, že máme-li ideální dráhu, porazíme časem i borderky, tak se na těchto závodech umístila opět další amonrácké týmy - Janča Kořínková se Sárynkou vyhrály součty a na skvělém 3. místě se umístila Danka s Jašikou a mají doma svůj druhý pohár.



Žádné komentáře:

Okomentovat