pondělí 20. září 2010

Podzimní Čebínský král, 18 - 19. 9. 2010

18. oficiální závody

Ač znavení, přesto jsme se vydali a také se moc těšili na závody v naší závodní domovině na cvičáku u Marti Klimešové. Závod opět organizoval Šimon a Karolína (viz. http://www.dogsandfun.com/), takže organizace jako vždy šlapala jak po drátkách. Na těchto závodech bylo super, že jsme se potkali se všemi fajn známými, které jsme přes léto vůbec neviděli. Taktéž jsme tu konečně viděli dalšího vizslího závodníka (a konečně psa) Goofyho z Prahy. Závod jsem ovšem musela brát s rezervou, neboť na Charliekovi byla zřejmá únava po agilitním táboření. Sobotu nám španělský rozhodčí Josep Boix moc pěknými parkury nezpestřil. Neděle už byla mnohem, mnohem lepší.

Sobota - Začínalo se jumpingem, který jsme doběhli s jednou chybou na skočce a z pátého místa jsme se kvalifikovali do finále. Parkur byl docela pěkný, ale pan rozhodčí příjemný den začal kazit diskvalifikacemi za pozdní nástup na parkur. To mi přišlo až moc kruté a kazilo to náladu v závodu. Zkouška se moc nepovedla, padla tyčka a já uhnula moc brzy a Charlie vypadnul ze slalomu. To bylo hodně zbytečné. A protože rozhodčí jen víc a víc prudil, tak do agility běhu jsem šla už s negativním přístupem. To se samozřejmě odrazilo na běhu samotném a my se disknuli hned z kraje. Chtěla jsem to z principu doběhnout, ale protože ten parkur byl mega divnej, tak jsem se v půlce ztratila a ani to nedokončila.


Bilance - AGI 5/25 (kvalifikace do finále), LA1 ZK 5VD/16, JUMP DISC

Neděle - nedělní parkury i nálada už byla fantastická, musí se nechat, že Šimonovo komentování dodává závodům bezva grády. Pan rozhodčí už nediskoval za pozdní nástupy a postavil moc pěkné parkury. Charlie se mi zdál pořád dost unavený, protože nějak shazoval a dělal zbytečné chyby. Uvažovala jsem i o odstoupení z finále, ale den byl pěkný a ten jeden běh už nás nezabil. Nakonec jsme finále doběhli pouze s jednou tyčkou na pátém místě, což je jistě pěkný výsledek.




Bilance - JUMP 10/25, L1 ZK 4VD/15, FINÁLE AGI 5. místo

Žádné komentáře:

Okomentovat