pátek 6. května 2011

Šlapanice - speciál pro large, 16. 4. 2011

28. oficiální závod

Mám závody ve Šlapkách moc ráda a těšila jsem se na ně. Opět slunečné počasí, opět slibné vyhlídky. Bohužel jsem poprvé pocítila zdravotní komplikace a bolest zad byla veliká a do toho se kolem nás točilo zhruba 5 háravek, což Charlie začínal značně vnímat. Závody posuzovala rakouská rozhodčí Gabriele Steppan. Organizace byla bohužel dost pomalá, rozhodčí uměla pouze německy a to zase neuměli pomocníci. Také se jala přeměřovat vyměřený parkur a musel se posouvat. Veškeré přestavování tratí bylo opravdu dlouhé.

AGI - parkur se z poza pásky zdál otevřený a pěkný, ale když jsme šli na prohlídku, tak jsme zjistili, že parkur není úplně hezky postaven, jednalo se o divné úhly, možnost navést psa na ideální cestu byla dost krkolomná. Charlie byl během běhu taky dost naštvaný, jak ho tam lámu, takže si to skočil po svém :o))).. a samo DISC. K tomu všemu jsem si ho ještě na parkuru raději chytla, ať nepeláší za háravkami a rozhodčí na mne začala pískat.. no jo.. jsem to hrozná panička a týrám svého psa..

LA2 ZK - podobný model, jako u předchozího běhu.. všeobecně dobíhalo hodně málo týmů, paní rozhodčí se dařilo stavět fakt nějak divně.. V této zkoušce pro změnu stavěla do trasy psovodů co šlo.. takže taky hrůza.. Do toho mne opravdu bolela záda, Charlie se nesoustředil, takže jsme poprvé závody vzdali již v půlce a jeli domů.

Bilance - AGI DISC, LA2 ZK DISC, JUMP nezúčastněno

Žádné komentáře:

Okomentovat