pátek 6. května 2011

Prostějov - dvojzkoušky, 23.4.2011

30. oficiální závod

Tak jsme se opět vydali na prostějovský cvičák, který mám ráda kvůlí blízké říčce, jež je oblíbeným místem k nekonečným hrátkám našich zrzavců. Počasí bohužel tak skvělé už nebylo, tak jsme si po dlouhé době raději postavily stan. A dobře jsme udělaly, chvílemi lehce prošelo, ale odpoledne se vyčasilo a i výrazně oteplilo. Tentokrát pískala Jiřina Máčková.

LA2 ZKI - parkur byl rychlý a ani ne nijak moc těžký. Na což si vždy musím dávat pozor. Vlastně tam nebylo vůbec nic technického, což mám radši, protože zrzouni to umí. Bohužel to byl i parkur na rychlost psovoda.. Charlie do toho šel s vervou, kladinu zvládnul pěkně, šup do tunelu a z něj se ozval pláč.. to mne vyděsilo.. Charlie vylezl na 3 nožkách a přední měl před sebou napnutou. Naštěstí to nic vážného nebylo, asi jen uklouznul v tunelu, kde to již bylo mokré. Tak jsme nožku pohladili a Charlie se otřepal a parkur krásně doběhnul do konce.

LA2 ZKII - rozhodčí parkur skoro nezměnila, bylo to víceméně stejné. A opět tak šíleně běhavé. Charlie z divného důvodu seskočil z houpačky v půlce, tak jsem se rozhodčí zeptala, jestli to je chyba nebo odmítačka. Řekla mi, že odmítačka.. tak jsem ji šla opravit a ona nám pískla DISC. Takže to jsem nepochopila.. no nic.. doběhli jsme do cíle, já už teda s dechem u konce. Ale aspoň jsem si vyzkoušela, že zrzoun dodělá slalom, i když mu na závodech uteču vpřed jako na tréninku.

Bilance - ZKI DISC, ZKII DISC

Žádné komentáře:

Okomentovat