pátek 25. března 2011

VOSA CUP 2011 - II, Sviadnov 13. 2. 2011

24. oficiální závod

Byla chuť, byl čas, tak proč si výjimečně nezajet na závody i trošku dál od naší domoviny? Do poslední chvíle jsem sháněla spolujezdce a nakonec tomu náhoda chtěla a přidala se k nám Janča Kořínková, která si na závodech zaběhala s Joyce a Sárynka jela jen jako doprovod. Cesta utekla velice rychle a místo jsme v pohodě našli. Na místě nás již vítala Marťa s Carlíčkem a celou jejich psí smečkou. Rozhodčí pro tento den byla Lenka Pánková, tak jsme se na parkury moc těšily.

AGI - začalo se agi během, trať byla moc pěkná. Charlie byl opět plný energie, tak si po změnu nezapomněl skočit kladinu, ale i houpačku a to mne teda moooc mrzelo, protože ji většinou má dost luxusní. Takže jsme doběhli se zbytečnýma 2 chybama a umístili se tak až na 9. místě, ale zase ze 24 závodníků, kdy se jich 13 diskvalifikovalo. Janča s Joyce se umístili na krásném 2. místě, video obsahuje i jejich rychlý běh.


ZK LA2 - no a v tomto běhu jsem pro změnu zmatkovala já.. nehlídala jsem si za houpačkou vzdálenost a byla děsně blízko tunelu. Lekla jsem se a to Charlie proměnil v odmítačku a ke konci ještě padla tyčka. Je to škoda, protože to byl jinak pěkný běh, ale jako bych byla nepoučitelná a opět jsem mu křížila cestu. Ano, není to kdovíjaká rychlost, ale to bude muset nějaký čas prostě teď počkat.. hlavně, že zrzoun jakžtakž zpomalil na kladině a dal zónu.


JUMP - jump jsem zvojtila taktéž já, protože jsem změnila plán a opět křížila Charlieho před slalomem. A ještě jsem si nepohlídala rovinku a Charlie zatočil kam neměl. Takže DISC.

Bilance - AGI 9/24, LA2 ZK 8VD/15, JUMP

Žádné komentáře:

Okomentovat