neděle 1. srpna 2010

Skok za skokem Prostějov, 31. 7. 2010

15. oficiální závody

Jak jinak prokázat, jakou drogou pro nás agility je než tím, že jsme se na tyto závody vydali, přestože jsem 2 dny už ležela s virózou? Jsem si říkala, že event. po openu a zkoušce odjedu. Ale i na zkoušku jsme chvíli čekali, tak už nemělo smysl odjíždět a vynechat poslední běh. Síly jsem si vždy šetřila pouze na běh, takže prohlídky jsem si jen několikrát prošla, max. lehce popoběhla. Počasí přálo, organizátoři zajistili dva rozhodčí a dva parkury, takže až na menší prostoje se celé závody pro cca 130 týmů zvládly do 18hod.

Agility - Pavol Vokanič nám postavil krásný technický parkur. Stahovaček za skočky už se moc nebojíme, takže jsem si je docela vychutnala. I náběh do slalomu byl náročnější, ale Charlie už tato úskalí docela dobře zvládá, tak nás to moc nezaskočilo. Měli jsme jednu odmítačku, asi jsem Charliekovi nedostatečně ukázala, aby přeskočil ke mně. Pak jsem nesmyslně hlásala na kladinu BUM, BUM jak houpačku.. tak možná to Charlieka zmátlo, protože na houpačce měl posléze letecký den :o))). Ale doběhli jsme a já nezkolabovala, takže super..


Zkouška LA1 - zkoušku nám stavěl Petr Dostál a byla opravdu jedničková. Takže jsem si říkala, že tohle opravdu MUSÍME nějak dobře zvládnout. A podařilo se, až na jednu skočku. Zase jsem se tam zrzounovi pěkně pletla. Tohle musím nějak příště lépe promyslet. Byl to rychlý běh, takže jsem ke konci už opravdu neměla síly, ale dopadlo to skvěle. Konkurence byla veliká, celkem 17 LA1 teamu. A my si přivezli domů krásnou stříbrnou medaily.


Jumping - no, tak ten se nám moc nepovedl. Panička totiž jaksi zapomněla na jednu skočku a otočila to moc brzy. Takže jsem nás vlastně absolutně discla a byla za to na sebe mega naštvaná. Parkur to byl docela komplikovaný, ale tahle chyba byla dooost blbááá.. ach joooo...

Bilance - AGI 13/44, ZK LA1 2V/17, JUMP DISC

Žádné komentáře:

Okomentovat