úterý 29. června 2010

Letní Hodonínská tlapka, 26. 6. 2010

12. oficiální závod















Já se táák těšiláááá.. Po 2 týdnech strávených na služebce v UK jsem měla totální, ale totální agi absťák. Na cvičáku jsem strávila hned 3 dny za sebou a sobota slibovala super počasí a závodní atmosféru. Jeli jsme sami, ale super příjemnou společnost nám dělal Adam s Evkou. No takže prča až na strop.. :o).. A ještě ke všemu o nás mluvili ráno na Impulsu, když jsem jim poslala sms, jaké to máme na jižní Moravě krásné počasí a že frčíme na závody.. :o)) .. nálada po ránu suprová, také obzvlášť po zhlédnutí cen. Fakt úžasné.. krásné poháry, pytle Eukanub, atd. atd...

Agility - tak sice v dobrém rozmaru, ale panička byla taaak nervozní, že to teda pěkně po ránu zazdila. Protože si prostě neujasnila, jak ty dvě skočky zezadu půjde, tak jsem se to snažila pořešit při běhu. No a to bylo dost blbé rozhodnutí, protože zastavila a Charlie to teda vyřešil po svém. Takže poučení, rozmyslet si vše včas, na parkuru na to není už prostor!!!

Zkouška - jojo, a když se paničce pro změnu nechce běžet, tak holt zrzouna na kladině doběhnout němůžu a potom jak známo zóna bere za své.. a to mne rozhodilo a nějak jsem si nevšimla, že jsme nedotáhli slalom, ale jinak jsme to zvládli do konce už pěkně.. ale dvě discošky jsme už dlouho neměli.. ach jooo

Jumping - tak to teda nebyl úplně lehký parkur, ale spravili jsme si náladu, teda hlavně já, protože jsme dokončili.. jupííí.. sice jsme měli 2 odmítačky na slalomu, ale ten náběh byl fakt těžký.


Bilance - AGI DISC, ZK LA1 DISC, JUMP 9/26

Žádné komentáře:

Okomentovat