sobota 15. května 2010

Jarní Brno, 15. - 16. 5. 2010

10. oficiální závod

Na Zetor jsem se těšila a i netěšila. Zaprvé mi byla docela milá relativně malá účast na těchto závodech a zadruhé jsem se děsila parkurů pana rozhodčího Vakoniče, neboť veškeré parkury, co jsem dosud jen viděla, mi přišly dost technicky náročné. Do LA1 nastoupily jen 4 týmy, kupodivu byla mnohem větší účast v LA3 a největší v LA2. No a do toho ještě relativně špatná předpověď počasí.. Takže jak dopadnul můj narozeninový víkend? Sobota víc než úspěšně, neboť jsme doběhli všechny běhy s docela super výsledky. Neděle na discy už byla horší, ale jumping pro nás znamenal nejlepší výsledek v dosavadní agi kariéře.

Sobota:
Jumping - ráno začalo jumpingem, které dle očekávání bylo dost technické. Takže hodně hopů, zaza a rozlišovaček tunelů. A navrch šílený náběh do slalomu, který udělal problém 99% teamů. Takže tam jsme si vysloužili jednu odmítačku a umístili se na 10. místě.

LA1 I zkouška - no řekla bych tak zkouška pro LA2 až LA3. Opět hop, čiči, rozlišovačka tunelu.. žádný easy peasy.. ale zase tohle nám asi trošku víc vyhovuje. Hodně to trénujeme, Marťa nám zadarmo nic nedá :o)). Takže se aspoň pořádně koncentruju na každý krok na parkuru a těžší pasáže si pohlídám. Tady nám utekla zóna na kladině a opět prokletý kruh nám činil potíže.


LA1 II zkouška - no tak to byl taky teda běh.. šílené úhly skoček a ještě divnější náběh na áčko. Ale prostě jsme to nějak zvládli. Padla tyčka a opět zóna na kladině. Kladinu jsme dnes nějak nezvládali, ale je to určo tím, že teď trénujeme hodně zónu a Charlie je z toho asi nejakej zblbnutej.

Agility - postaveno dle zaučující se paní rozhodčí. Tak brutální parkur po celém dni se málokdy vidí. Dlouhý jak ďas, psovod běží celou trať se psem, blbý úhly, a pokud někdo prošel až ke konci, tak se disknul na předposlední skočce. Závod opravdu dokončili jen 4 týmy a já pořád nemůžu věřit, že jsme to byli zrovna my, protože už jsme oba s Charlikem byli na konci sil, ještěže tam na mne na konci Charlie počkal ;o). Škoda jen, že opět bramborová medaile :o) a že nedošlo na součty openů. Asi bysme se dobře umístili.

Bilance: JUMP 10/19, LA1 I 2VD, LA1 II 2VD, AGI 4/19




Neděle:
Jumping - nedělní jump byl lehčí než sobotní, nicméně opět plný hopů, sss a stahovaček za skočkami. Podařilo se nám zaběhnout čistě a to nás katapultovalo do míst nejvyšších a poprvé jsme se v openu umístili na krásném 3. místě!! Podotýkám, že na 1. místě byl Tonda Diviš a na 2. místě Darja (oba týmy A3).


LA1 zkouška - no a opět se mi moje pravidlo potvrdilo. Zkouška se mi zdála relativně lehká a žádná velká úskalí jsem tam při prohlídce neviděla. A ejhle zjistila jsem, že musím s Charlikem dojít slalom až do konce, že sám to neumí. Takže vypadnul na poslední tyčce a nedokázali jsme se pořádně do slalomu už vrátit. No a toto vypadnutí z rytmu jsme odnesli discem, jak jinak :o))).. hehe.. (žádný disc!! Napsali mi to do výkoňáku a přitom na výsledcích jde o 4. místo. Nebyla jsem si jistá, neboť výsledky během závodu vzal déšť a vítr, ale nyní po zveřejnění na webu už je to zřejmé. Zajímavé..).

Agility - no sranda, kolmý náběh na totálně mokré a klouzající áčko, vysílačka z tunelu přes kladinu na skočky a opět stahovačky za skočky.. hihi.. hitparáda bezva kouskůů.. Charlie mi z áčka uklouznul, opět se vykašlal na kruh a hned vlítnul do tunelu, takže disc. Ale tu vysílačku přes kladinu docela zvládnul :o).

Bilance - JUMP 3/19, LA1 ZK DISC nee... je to 4D!!!, AGI DISC

Závody byly fajn, nicméně organizačně hůře zvládnuté, neboť se vždy začínalo se zpožděním. V sobotu asi s necelou hodinou a v neděli dokonce o více než dvě hodiny (pan rozhodčí měl nějakou auto kolizi). Taky mne celkem mrzí, že se nedostávaly žádné medaile a poháry. Pro plno závodníků už to není podstatné, ale pro nás by to byl ten první velký a taky moc motivující. No škoda, přitom jde o pár kaček :o( ... Počasí taky moc nepřálo, v sobotu to ještě při cca 12C ušlo, ale v neděli už pršelo, bylo 7C a děsně foukalo. Ale zvládli jsme to a nervozita nás tentokrát neskolila. Běhy nás moc bavily a to je podstatné :o))..

11 komentářů:

  1. Ahoj Peťo a Charlie!
    Posíláme VELKOU GRATULACI k super výsledku! Takže žádný náhody to doposud nebyly! :)
    Kristýna a Kira

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kristy,

    díky moc za gratulaci. Určitě mám i velkou radost z toho, že jsme v sobotu doběhli všechny běhy.. a to 3. místo byla velká třešnička na narozeninovém dortu :o)))..

    Mějte se a pa na cvičáku P+CH

    OdpovědětVymazat
  3. nááádhera, moooc gratulujeme!!! my už chceme taky agilitit ... pokud to vyjde tak snad příští týden pááá květa a tamča

    OdpovědětVymazat
  4. No to bych prosila, dyk uz to vypada, jako byste zmizely z povrchu zemskeho :o)).. Jo a 18-19. zari budou v Cebine zavody, tak musite pilne trenovat ;o).. papaaaaa..

    OdpovědětVymazat
  5. Ahaoj Petro -zdraví Petra :) je na tebe nějaký email -nemůžu ho tady najít -bavily jsme se spolu v Hradci na Opsionu -můj email p.haspeklova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Peti, mailik zaslan, nicmene dobra pripominka. Hned sem do profilu pridam svum mailik. Paaa.. P.

    OdpovědětVymazat
  7. Jinak jsem ráda-že mám nahraný videjka v jiným programu než youtube...pač ho v práci nepustím :) a doma pc nemám...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, konečně jsem našla kam ti tady můžu napsat zprávičku :)). Odpovídala jsem ti na své stránky, nevím jestli sis to tam přečetla, tak ti to zkopíruju ještě sem: "Ahojky Peti :), asi jsem slepá, ale máš na stránkách návštěvku nebo ne? Cassinka děkuje za gratulaci, a když se ty naše psiska tak hezky sešla, tak my také poslíláme velkou gratulaci Charliemu!! :) Koukala jsem, že jedete do Hrušek v červnu. Tak se na vás těším :)"

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Peti, no on ma Charliek narozky 24. srpna, ale ja jsem kvetnova.. :o)).. a skoro 11x starsi nez Cassinka :o)).. toto leti, uff.. hehe.. Urco se do Hrusek tesime, bylo to tam v kvetnu fakt super.. Tak se moc tesime.. paaaa...

    OdpovědětVymazat
  10. ahojky peti, pošli mě tvůj soukromej emil. nějak ho nemůžu najít. pááá květa

    OdpovědětVymazat
  11. Nazdarek Kvetuli, je to petrapaleckova@hotmail.com.. Paaa.. P.

    OdpovědětVymazat