pondělí 10. května 2010

Agility v Hruškách, 9. 5. 2010

9. oficiální závody

Do nedělního rána jsem se z nějakého důvodu probudila se značnou nervozitou. Ta mne bohužel nepustila skoro celé dopoledne a dá se říci, že významně ovlivnila náš jumping a i agility běh. Charliek to ze mne samo vycítil a tyčky jen padaly a padaly.. :o( . Parkury stavěla Slávka Podmolová a mně se moc líbily. Všude plno místa, zajímavé technické pasáže, či kolmější náběhy na ačko a kladinu. Jak v tréninku, tak už i na závodech uplatňujeme a trénujeme pokyn ZONA a ono to opravdu funguje. Charlie zbrzdí a dovolí mi, abych ho dohnala. Což je super.. :o)).

Jumping jsme dokončili s jednou odmítačkou na čiči a jednou shozenou tyčkou na 23. místě. Byl to pěkný běh, ale asi prostě nesmím chodit až tak moc daleko po odložení, protože je přeci zbytečné, aby nám spadla hned druhá tyčka, když je na ní přímý náběh. Prdlouš za mnou pak děsně valí a takhle to dopadá. No, poradím se s Marťou.. (tak po poradě s Marťou nejde o opakující se jev, prostě Charliemu nevyšel krok, takže není nutné odložení zkracovat, ale víc trénovat Susan Salo).
Agility jsem zmatkovala brutálně. Tyčky lítaly, jak petardy na Silvestra a ještě k tomu odmítačka. Nebyla jsem za zdí na hoop včas a Charlie nevěděl, co má dělat. Jojo.. když pravá neví, co dělá levá, tak je to vždycky blbý.. Skončili jsme na 24. místě s 3 chybami a 1 odmítačkou. A přitom parkur byl bezvadný..

Zkoušku jsem už prožívala trošku líp a dokončili jsme s jednou shozenou tyčkou v krásném čase. Nicméně velká konkurence v largích a plno čistých běhů nás odsoudilo k 7. místu s hodnocením V.

Ale jinak mne děsně potěšily krásné zóny, skvělé odložení a i rychlé časy. Jen kdyby panička tak neblbla. Ale ještě, že Evka mi vždy dodá optimismu do krve a pěkně nám fandí.. Ohaři, do toho!!! :o))) Jinak Hruškáři zajistili moc pěkné zavody, hlavně je super, že largové jsou dopo, na poledne společné zkoušky, a pak odpo smallíci a meďáci. Takže jsme už v jednu jeli domů a odpo po zásluze prospali na gauči :o))..


Bilance: JUMP 23/44, AGI 24/44, LA1 ZK 7V/17

Žádné komentáře:

Okomentovat