pátek 11. února 2011

Mikulovský dvojhrb I, 29. 1. 2011

23. oficiální závod

Po tříměsíční odmlce jsme se s Charliekem na závody děsně těšili. Vyrazili jsme v klasické sestavě s Dankou a Jašulou směř vinohradyyy.. a jaký to na ně byl krásný pohled, jak byly zakryté sněhem a namrzlé.. pohádka s azurovým nebem..


LA2 I - nutno dodat, že jsem prostě byla nervózní. Charlie začal běh skvěle, jen mi tam dal odmítačku před tunelem, což je poslední dobou jeho oblíbená aktivita. Netuším, proč se na mne vždy tak nedůvěřivě podívá.. :o).. Nicméně jsem to celé zazdila, když jsem opět během běhu změnila původní plán a Charlieho vytlačila tak, že skočku dal z druhé strany. Takže DISC.. ale běžel děsně rychle a s chutí, z čehož jsem měla skvělý pocit. A především.. poprvé na závodech zastavil krásně zónu na kladině!!

LA2 II - opět krásně technicky zvládnuté až po náběh na kladinu. Zrzavec si zopakoval svůj umělecký kousek a po dlouhé době opět žuchnul dolů. Ale naběhli jsme znovu a dokončili bez chyb. Opět krásně zastavovaná zóna.


Bilance - LA2 I DISC, LA2 II 5VD/20

Žádné komentáře:

Okomentovat