neděle 24. října 2010

Podzimní Brno, 17. - 18. 10. 2010

21. oficiální závod

Tak jsme se již potřetí v tomto roce rozjeli na brněnské závody na Zetoru. Čekaly nás 4 během v obou dnech, takže se bylo na co těšit. Jako vždy jsme tušili, že ceny budou malé ač žádné, tento ročník ovšem předčil očekávání, neboť se vyhlašoval dokonce součet 3 běhů, takže na bednu se v podstatě nebylo možné se dostat.

Sobota - zima už nabírala svých rozměrů, takže jsme se tetelily v dekách na židličkách, nicméně déšť nebyl na programu dne, tudíž se to celé dalo v pohodě přečkat. Taky pomohla Darjičina slivovice s medem, mňam, mňam... Program začínal jumpingem, který se nám podařilo zaběhnout čistě, ale to i vícero dvojkovým a trojkovým psům, takže umístění nebylo až tak hvězdné :o)) .. Poprvé jsme startovali v LA2, tak jsem na to byla děsně zvědavá a zkoušku jsem si samozřejmě moc přála. Parkur však nebyl vůbec jednoduchý, ale děsně se mi líbil. Bohužel jsem opět Charliemu stála v doskoku, tak nám padla tyčka, ale jinak jsme ho celý zvládli absolutně skvěle a já z toho běhu měla krásný pocit, přestože jsme ho čistě nedali. Ale hodnocení V nám pro začátek taky stačí. Následující agility a jumping jsem pohnojila vždy já, když se nám nepodařil správný náběh do slalomu a to jen proto, že Charlie absolutně správně reagoval na moji delší ruku a mířil k tunelu nebo jsem ho prostě vytlačila na druhou stranu. Ale úspěchem dne rozhodně bylo doběhnutí všech 4 běhů s maximálně jednou chybou či odmítnutím, přičemž vše padá na hlavu paničky.. :o)).. klasika..



Bilance - JUMP 7/20, LA2 ZK 4/12, AGI 7/20, JUMP 8/19

Neděle - ani v neděli nepršelo a sluníčko trošku prosvítalo, takže už jsme tak nemrzli.Ale dost jsem cítila únavu, přesto jsme opět první jump zaběhli čistě a umístili se na krásném 3. místě. Zkouška mne děsně mrzí, protože jsme ji běželi čistě, ale nepohlídala jsem si konec a už nás viděla v cíli, sil prostě ubývalo. No a místo poslední skočky Charlie pelášil za mnou, protože jsem mu pozdě ukázala. A místo čisté zkoušky z toho byla odmítačka a trestný body za čas... achjooooo.. Na agility běh jsem šla rozhozená kvůli zbytečné potyčce s paní Divišovou a Charlie zvojtil slalom, tak jsme se diskli 3 odmítačkami. Na jump jsem se už srovnala a doběhli jsme s jednou tyčkou, ale již značně unaveni.



Bilance - JUMP 3/19, LA2 ZK 5/13, AGI DISC, JUMP 8/19

Žádné komentáře:

Okomentovat