pondělí 5. dubna 2010

Vilémovický dvojhrb (dvojzkoušky), 5. 4. 2010

5. oficiální závody

Tak v dnešní Velikonoční pondělí jsme s Charlikem doufali, že se počasí po krásném víkendu přeci jen nepokazí nebo se jako zázrakem vyhne Brnu ten slibovaný déšť a my si pořádně užijeme první závody pod širým nebem. Bohužel se tak nekonalo a ráno jsme vyrazili směr Blansko již za vydatného deště. Bohužel ten neustal po celé dopoledne a krásné, ale opravdu moc pěkné a běhavé parkury paní rozhodčí Jaroslavy Podmolové jsme si moc neužili.
     První běh to ještě šlo, neboť začínala skupina A1. Bohužel jsem zapomněla zasyčet a Charlie mi skočku skočil zpět. Takže DISC, ale parkur jsme krásně doběhli bez jediného zaváhání, i když jsem za Charliem kvůli mokrému povrchu dost zaostávala. Takže velká škoda této zkoušky, ale aspoň víme, co nám dělá problémek... ehm, teda hlavně paničce :o).
     No a druhý běh totální katastrofa. Charlie předvedl krásné odložení a dovolila jsem si jít až ke 3. skočce. Rozeběhla jsem se a už mi jela noha, ruka letěla jiným směrem než měla a Charlie samo správně reagoval a šup do blbé díry tunelu. Takže DISC. Pak se rozeběhl na kladinu, kde sebou trošku mával a ve mně se to bloklo, protože jsem spíš kontrolovala sebe, abych sebou nepráskla a nemohla tak běžet naplno. Tak jsem běh ukončila, protože jsem se bála jak o zdraví svoje, tak Charlieho. Zatracený déšť.. :o(

     Takže úkoly: koupit kopačky na mokrou trávu, naučit se níže uvedenou sekvenci.


     Obrovská pochvala Charliemu, protože jsme ustáli i háravku, co běžela přímo před námi a měl z celých LA1 nejlepší odložení, což mne velice těší.  

Bilance: LA1 ZK1 DISC, LA1 ZK2 DISC  
    

Žádné komentáře:

Okomentovat