úterý 10. ledna 2012

Kačka je na světě a agility stále na hřebíku...

Tak abysme taky o sobě dali vědět.. Kačka se narodila 24. 9. 2011 v 0.25h s váhou 3 430g a mírou 50cm... no prostě průměrné mímo.. :o)).. Porod byl přirozený bez větších zásahů lékařů a hlavně jsme počkali, až se jí na svět bude chtít samotné..

Šestinedělí je opravdu záhul a dost často se divím, že lidstvo ještě nevymřelo.. život maminky se změní na období, kdy dítě nespí a snaží se jej uspat, a kdy dítě spí a ona zjišťuje, jestli dýchá a proč už nevstává, že musí mít vlastně hlad.. :o).. no někdy jak u blbých na půdě.. hehe.. 



Děsně jsem se těšila, co na to bude říkat Charlie a návrat domů byl opravdu zajímavý. Tatínek totiž dost pařil, tak byl doma bugr jak blázen a já 4 dny po porodu uklízela celý byt. A Charlie byl úplně paf.. nejdřív jsem se s ním uvítala já a Tom ho vzal ven, aby se trošku uklidnil.. přeci mi jen málem skákal na hlavu radostí.. pak jsme dali autosedačku s malou na zem a seznamovačka začala.. Charlie běhal okolo, občas ji oblíznul, tak lehce plakala, tak z toho byl paf a sedal si buď na mne nebo utíkal k Tomovi.. a furt takhle dokolečka..


Teď už to vůbec neřeší, když Kačka moc řve, tak si jde lehnout do ložnice, aby měl taky nějaký klid. :o)).. Hodně s ním Tom chodí běhat, takže fyzička by měla být zachována, možná něco málo nabral, ale dostal teď dietní granule, aby se na jaro trošku připravil.. už se opravdu těším na cvičák a chystám se tam co nejdříve.. Malá bude mít brzy 4 měsíce, tak pomalu začneme s příkrmy a taťka se o ni postará i co se jídla týče.. 




Žádné komentáře:

Okomentovat