sobota 23. ledna 2010

OPSION 007, Hradec Králové 23. 1. 2010

2. oficiální závody

Na tyto závody mne doprovázel Tom, což bylo děsně fajn. Vyjeli jsme brzo ráno, a protože bylo -18C celou cestu až do Hradce, auto nám jaksi nerozmrzlo po celou dobu.. Ale dojeli jsme včas a zimu nějak přečkali, přestože nám v hale zamrzal i čaj... Moc jsem se těšila na tyto závody, protože tam byla i Martina, tudíž bylo přislíbeno profesionální vedení naší trenérky. A tak se i stalo a Marťa mi ukázala, jak s Charlikem pracovat těsně před závodem, kdy je nutné pejska rozskákat na skočkách, neustále prokrmovat a dělat triky z dogdancingu až do začátku běhu. Dost se mi to osvědčilo, protože Charlie se na mne úplně napojil a výborně na parkuru fungoval. Na konci běhu je nutné psisko náležitě odměnit, vzít ven proběhnout a poté řádně napojit. Zatím jsme ve fázi piškotů ve vodě, ale časem to určo půjde jen přes vodu. Martina mi pomohla i s prohlídkou parkuru a tudíž jsem již nevymýšlela nesmyslné postupy :o)... Podařil se nám hned první jumping, z čehož jsem měla neskutečnou radost. Zkoušku jsme se DISC, ale agility k mému velkému překvapení zdárně doběhli. A přitom to byl opravdu zapeklitý parkur. Paní rozhodčí Alena Glocknerová je postavila pěkně, ale náročně.



Bilance: JUMP 20. místo/61, LA1 ZK DISC, AGI 15. místo/61

AGI
15 18 Palečková Petra Charlie MOK 82509 AMONRA Čebin LA1 1 1 55,00 10 7,00 17,00 D 3,38

JUMP
20 18 Palečková Petra Charlie MOK 82509 AMONRA Čebin LA1 1 1 42,87 10 7,87 17,87 D 3,55

Celkový dojem: no prostě suprový, hodně studený lednový den pro naši počínající agilitní kariéru znamenal posun a příslib ještě lepších agi zítřků..

Žádné komentáře:

Okomentovat